1 BOK: Rienecker, L. & Jørgensen, P. S. (2013). Den gode oppgaven: Håndbok i oppgaveskriving på universitet og høyskole (W. Landaas, Overs.) (2. utg.). Fagbokforlaget. (Opprinnelig utgitt 2012) * Boka finner du til lån i biblioteket her: ORIA ** Denne boka finnes som lydbok hos NLB: Klikk på denne lenken. *** NB! Hvem har lånerett hos Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek (NLB): Klikk på denne lenken.
UTDRAG FRA 1 BOK: Brinkmann, S. & Tanggaard, L. (Red.). (2012). Kvalitative metoder: Empiri og teoriutvikling. Gyldendal akademisk. Kap. 1 og 6 skal leses: * Boka finner du til lån i biblioteket her: ORIA
1 DIGITALT KOMPENDIUM som du finner i Canvas: Aggerholm, K. (Red.). (2020). FKI317: Profesjonsfag - Vitenskapsteori og metode: 2020-2021 (Digitalt kompendium). Norges idrettshøgskole. * Denne (PDF) ligger i Canvas.
Innholdet (litteraturlista) til det Digitale kompendium, alfabetisk etter APA 7. utg.:
Dalland, O. (2017). Bacheloroppgaven. I O. Dalland, Metode og oppgaveskriving (s. 191-204). Gyldendal Akademisk.
Dalland, O. (2017). Hvordan kunnskap blir til. I O. Dalland, Metode og oppgaveskriving (s. 37-47). Gyldendal Akademisk
Danielsen, A. G. (2013). Kunnskapsbygging i skolen via kvantitative verktøy: Statistikk og spørreskjema. I M. Brekke & T. Tiller (Red.), Læreren som forsker: Innføring i forskningsarbeid i skolen (s. 138-154). Universitetsforlaget.
Støren, I. (2013). Litteraturstudien. I I. Støren, Bare søk! Praktisk veiledning i å skrive litteraturstudier (s. 16-17). Cappelen Damm.
Støren, I. (2013). Metode. I I. Støren, Bare søk! Praktisk veiledning i å skrive litteraturstudier (s. 37-44). Cappelen Damm. |