UTDRAG FRÅ 3 BØKER: Brookes, R. (2002). Representing sports. Arnold. Side 1-82 skal lesast: * Boka finn du til lån i biblioteket her: ORIA
Dahlén, P. (2008). Sport och medier: En introduktion. IJ-forlaget. Side 62-178 skal lesast: * Boka finn du til lån i biblioteket her: ORIA
Shwebs, T., Yte-Arne, B. & Østbye, H. (2020). Media i samfunnet (8. utg.). Samlaget. Side 9-93, 119-172 og 291-331 skal lesast: * Boka finn du til lån i biblioteket her: ORIA
1 DIGITALT KOMPENDIUM - som du finn som PDF i Canvas: Skjeldal, G. (Red.). (2020). IS220: Idrett og media: Våren 2021 (Digitalt kompendium). Norges idrettshøgskole. ** Denne PDF-en finst i Canvas.
Innholdet (litterturlista) til det Digitale kompendiet, alfabetisk etter APA 7. utg.: Boyle, R. & Haynes, R. (2000). Power play: Sport, the media & popular culture. Longman. * Side 89-110, Who wants to be a millionaire? Media port and stardom.
Hardin, M. (2006). Disability and sport: (Non)Coverage of an athletic paradox. I A. A. Raney & J. Bryant (Red.), Handbook of sports and media (s. 577-584). L. Erlbaum Associates.
Kellner, D. (2001). The Sports Spectacle, Michael Jordan and Nike: Unholy alliance? I D. L. Andrews (Red.), Michael Jordan, Inc.: Corporate Sport, Media Culture, and LateModern America (SUNY series on Sport, Culture, and Social Relations) (s. 37-64). State of New York University Press.
Radmann, A. (2012). The new media and hooliganism: Constructing media identities. I R. Krøvel & T. Roksvold (Red.), We love to hate each other: Mediated football fan culture (s. 171-189). Nordicom.
Von der Lippe, G. (2010). Et kritisk blikk på sportsjournalistikk: Medier og idrett i en globalisert verden. IJ-forlaget. * Side123-143: Fotball- og håndballspillere med og uten baller.
5 ARTIKLER FRA ELEKTRONISKE TIDSSKRIFTER:
NB! For å opna dei elektroniske artiklane når du ikkje er på skulen, må du logga deg inn via VPN: Klikk på denne lenken.
Geurin-Eagleman, A. & Burch, L. (2016). Communicating via photographs: A gendered analysis of Olympic athletes’ visual self-presentation on Instagram. Sport Management Review, 19(2),133-145. https://doi.org/10.1016/j.smr.2015.03.002 * Denne PDF-en finst i Canvas. (OK iflg. Kopieringsavtalen jf. §15 / AGG - Bibl.)
Hanstad, D. V. (2010). Forskjeller mellom journalistikk og forsking. Norsk medietidsskrift, 17(2), 121-134. https://www.idunn.no/nmt/2010/02/art12 * Artikkelen finst online: Klikk på denne lenken.
Helland, K. (2007). Changing sports, changing media: Mass appeal, the sports/media Complex and TV sports rights. Nordicom Review, Jubilee Issue, 105-119. https://www.nordicom.gu.se/sites/default/files/kapitel-pdf/248_248_helland1.pdf * Artikkelen finst online: Klikk på denne lenken.
Kristiansen, E., Hanstad, D. V. & Roberts, G. (2011). Coping with the media at the Vancouver Winter Olympics: “We all make a living out of this”. Journal of Applied Sport Psychology, 23(4), 443-458. * Artikkelen finst online: Klikk på denne lenken.
Ulvang, V. (2011). Idrettenes idrett: Fra langrennsløper til FIS-pamp. Samtiden, 120(1), 40-63. https://www.idunn.no/samtiden/2011/01/art04 * Artikkelen finst online: Klikk på denne lenken.
2 ARTIKLAR FRÅ TRYKTE TIDSSKRIFT - som du finn som PDF-er i Canvas: (OK iflg. Kopieringsavtalen jf. §15 / AGG - Bibl.)
Saunes, T. & Dahlén, P. (2004). Kjønnskonstruksjoner i ekstremsportmagasinet Ultrasport. Moving bodies, 2(2), 103-117.
Van Veen, E. (2004). Samba vs. militærmarsj. Moving bodies, 2(2), 118-134. |