Allern, Sigurd (2001): Nyhetsverdier : om markedsorientering og journalistikk i ti norske aviser. - Kristiansand : IJ-forlaget. - Kap. 2 (s. 46-67) og 6. BIBSYS Ask Bang, Tor (2003): Informasjon og samfunnskontakt : en innføring / Tor Bang og Anne Rød. -Oslo : Abstrakt forl. - Kap. 1 og 11. BIBSYS Ask Cappelen, Anders W. (1998): Bruk pressen : håndbok i hvordan din bedrift kan få positiv medieomtale, og unngå negativ oppmerksomhet. - [2. utg.]. - Oslo : InfoFokus. - Kap. 3, 10 og 11. BIBSYS Ask Helland, Knut (2003): Sport, medier og journalistikk : med fotballandslaget til EM. - Bergen : Fagbokforl. - Kap. 5. BIBSYS Ask Goksøyr, M. & Olstad, F. (2004): Mellom folkeoppdragere og sensasjonspakk : et historisk perspektiv på medier og fotball. - I: Moving bodies : mennesket i bevegelse. - Vol. 2, nr 2. - (Biblioteket har dette tidsskriftet kun som trykt utgave. Du må selv kopiere artikkelen). Sport i avis : 7 analyser av norsk sportsjournalistikk / Thore Roksvold (red.). - Fredrikstad : Institutt for journalistikk, 1993. - s. 7-17, 133-146. BIBSYS Ask Østlyngen, Trine (1999): Journalistikk : metode og fag / Trine Østlyngen og Turid Øvrebø. - 2. utg. - Oslo : Ad notam Gyldendal. - Kap. 3 og 4 (s. 117-143). BIBSYS Ask Norsk Presseforbund (2001): Vær Varsom-plakaten : etiske normer for pressen. (http://www.nored.no/presseetikk/varsom.htm). Alt unntatt boken Sport Marketing trykkes i eget kompendium ved NIH. - (Biblioteket ved NIH har ikke kompendiet til utlån. Kjøpes hos Akademika bokhandel ved NIH). |